Kolejna zmiana identyfikacji wizualnej firmy. Zobacz jak ewoluował znak rozpoznawczy Ubisoftu.
Nie jest to pierwsza zmiana logotypu francuskiej marki. Właściwie, to nowa forma najmniej różni się od poprzedniej. Jest to już czwarty znak Ubisoftu, który po 14 latach został odświeżony i wczoraj został oficjalnie zaprezentowany. Nowe logo prezentujemy poniżej:
Introducing the new Ubisoft Swirl 🎉
Check out the evolution of our logo over the last 30 years >> https://t.co/Unu4yxfAqZ || pic.twitter.com/Vw0cZWfUyb
— Ubisoft (@Ubisoft) 31 maja 2017
Jak ewoluował logotyp Ubisoftu?
Pierwsze stylizowane na lata 80′ logo zostało zaprezentowane 1986 roku i jest to data założenia Ubi Soft Entertainment Software. Ubi było w tym czasie jedynie lokalnym dystrybutorem gier wideo.
Dziewięć lat później nastąpiła kolejna zmiana. Firma zaczyna produkować gry, więc chcąc podkreślić ten fakt, marka tworzy swój znak rozpoznawczy. Tęcza w projekcie oznaczała tworzenie gier rodzinnych, a na świat wyszedł znany wszystkim i uwielbiany Rayman.
W 2003 roku pojawił się kolejny logotyp i był z nami aż do wczoraj. Ten kojarzymy najdłużej, ponieważ przez 14 lat pozostał bez zmian. Symbolizował poważne podejście do tworzenia nowych IP. Ubisoft przejął amerykańskie studio odpowiedzialne za serię Tom Clancy’s i wydał wówczas wiele popularnych gier jak kolejne części Raymana czy Prince of Peria.
Nowe jest bardzo zbliżone do projektu z 2003 roku. Można powiedzieć jest takie same i przedstawia kontury poprzedniego symbolu. Zastosowano w nim popularny design minimalistyczny, nowoczesny i monochromatyczny. Dziś Ubisoft to nie tylko gry wideo, ale także komiksy, filmy, programy telewizyjne oraz książki. Jest teraz wielkim graczem na rynku rozrywki, co firma podkreśla w swoim nowym logotypie.
Jak Wam się podoba nowy znak firmy Ubisoft?