Titanfall 2 w 6K na Xbox One X? Phil Spencer nie zaprzecza

Podziel się z innymi!

Facebook
Twitter
Email
Reddit
WhatsApp

Respawn Entertainment świetnie wykorzysta moc Projectu Scorpio.

Najmocniejsza konsola do gier w tym roku zmierza do nas małymi krokami. Premiera sprzętu premium już 7 listopada, a tymczasem deweloperzy mogą usprawnić swoje dotychczasowe gry, aby dostępne były dla graczy na start w najlepszej jakości. Głównym zadaniem twórców jest m.in. wyświetlanie obrazu w jakości 4K.

Respawn Entertainment zaskakuje graczy i odpowiadając pewnemu użytkownikowi forum NeoGAF na pytanie dotyczące Titanfall na Xbox One X twierdzi, że gra na tej konsoli może działać nawet w rozdzielczości 6K, czyli około 3200p (4K – 2160p).

To naprawdę dowód na to, że konsola dysponuje wielką mocą i jest idealnym narzędziem dla twórców, jak również dla samych graczy. Zapytany Phil Spencer na twitterze o ten post potwierdził, że Xbox One X jest wspaniałym urządzeniem, a twórcy korzystać mogą bez ograniczeń z mocy One X.

 

Dla przypomnienia Xbox One X to:

  • CPU: własne CPU, 2,3 GHz, osiem rdzeni, 4 MB L2 cache
  • GPU: własne GPU, 1172 MHz, 40 jednostek obliczeniowych, opcje arichtektury Polaris AMD, 6 teraflopów
  • Pamięć: 12 GB GDDR5 (6,8 GHz), przepustowość 326 GB/s (9GB na gry, 3GB dla systemu operacyjnego)
  • Flash: 8 GB
  • Dysk twardy: 1 TB, 2,5″
  • Napęd optyczny: 4K Blu-ray znany z Xbox One
  • Wbudowany Zasilacz: 245 W
  • Wyjście HDMI: 2160p, 60 Hz, HDR10, HDCP 2.0
  • Kodeki wideo: HEVC/h.265, VP9, AVC/h.264, MPEG2, MPEG4 part 2, VC1/WMV9
  • Audio HDMI (zakodowane): Dolby Digital 5.1, DTS 5.1, PCM 2.0/5.1/7.1, Dolby TrueHD z Atmos (z gier)
  • Audio HDMI (podawane): Dolby TrueHD (opcjonalnie Atmos), DD+ (opcjonalnie Atmos), DTS-HR/MA (opcjonalnie DTS:X)
  • Audio SPDIF (zakodowane): Dolby Digital 5.1, DTS 5.1, PCM 2.0
  • Kodeki audio (odkodowane): AAC, MP3, MPEG1, WMV
  • Łączność bezprzewodowa: IEEE 802.11ac (5 GHz/2,4 GHz), 2×2 WiFi z WiFi Direct dla sieci domowych
  • Ethernet: IEEE 802.3 10/100/1000
  • Akcesoria radio: dedykowane radio bezprzewodowe Xbox Wireless
  • Wyjście HDMI: 2.0b
  • Wejście HDMI: 1.4b
  • Inne wejścia/wyjścia: 3x USB 3.0, SPDIF, nadajnik/odbiornik IR, port nadajnika IR. Kinect przez adapter USB jak w przypadku Xbox One

Autor wpisu:

Adrian Dudek

Adrian Dudek

Szanuję każdą platformę do gier. Jestem wielkim fanem festiwalu Horizon, co-opowych platformówek i zręcznościówek. Na co dzień przeciętny gracz, dumny tata, troskliwy mąż.  | Co-Founder WorldofXbox.pl

Promocje Xbox od CDKeys

Najnowsze wpisy, które warto zobaczyć: