Szybki Indyk #5: Himno – bez przemocy, bez przeciwników

Podziel się z innymi!

Facebook
Twitter
Email
Reddit
WhatsApp

Potrzebujesz podnieść swój wynik gracza? Dobrze trafiłeś, ta seria jest właśnie dla Ciebie!

Himno jest grą platformową , w której nie ujrzymy przemocy czy śmierci bohatera czyli człowieka- ważkę. Nasze działania, takie jak skoki i ślizgi wyzwolą emocjonalną ścieżkę dźwiękową i żywe obrazy a wokół nas będą latały jasne wiązki światła (być może świetliki), które pomagają nam ujrzeć w ciemnościach platformy, a także rozpalić pochodnie rozmieszone na różnych poziomach. Gra się przyjemnie, we własnym tempie, bez odczucia jakiejkolwiek presji.

Himmo

Nasz bohater może wykonywać skoki i ślizgi dzięki którym podnosi nam się poziom doświadczenia postaci (lewy dolny róg ekranu) a także gdy będziemy zapalać pochodnie. Naszym zadaniem jest nieść światło przez kolejne dystrykty, które są losowo generowane. Aby odblokować dystrykt musimy znaleźć wyjście wyglądające jak pęknięte lustro dzięki któremu przejdziemy już do kolejnego. Jedyne na co musimy zwracać uwagę to woda na dole ekranu – gdy do niej wskoczymy resetuje nam się poziom doświadczenia a także odkryte dystrykty. Więc gdy wpadniemy do wody zaczynamy zabawę od początku.

Himmo

Na szczęście do zdobycia osiągnięć wszystko nam się kumuluje więc nie ma obawy, że postępy są całkowicie zresetowane. Jedynie do 3 osiągnięć musimy skupić większą uwagę ale to przeczytacie poniżej. Możemy więc zdobyć 11 osiągnięć (1000G) w czasie ok. 15min. Oczywiście po „calaku” można kontynuować grę i sprawdzać swoje zdolności manualne podczas skoków i ślizgów.

Himmo

Osiągnięcia do zdobycia w grze:

  1. It’s Not Over Yet (90G) – Wskocz do wody po raz pierwszy. Na samym początku gry udajemy się w prawą stronę i spadamy do wody.
  2. Hello Little Friend (90G) – Uwolnij pierwszą wiązkę. Chodzi o wiązkę światła. Podczas skoków i ślizgów po platformie zauważymy wiązkę światła i przypisany do niej poziom (np. level 3). Oznacza to, że musimy mieć co najmniej poziom 2 aby uwolnić tą wiązkę, a gdy mamy wymagany poziom wciskamy „B” i uwalniamy ją.
  3. We Ascend? (90G) – Odkryj nowe tereny powyżej 600m. Musimy jak najwyżej wspiąć się po platformie (wskakiwać) póki nie pojawi nam się osiągnięcie.
  4. Movin Forward (90G) – Dotrzyj do 6 dystryktu. Skacząc po platformie znajdujemy przejście do kolejnego dystryktu, robimy to póki nie przejdziemy do dystryktu nr 6.
  5. Level Up (90G) – Osiągnij poziom 10. Skaczemy, ślizgamy po platformie i zapalmy pochodnie póki nie osiągniemy poziomu 10.
  6. Exploring The Past (100) – zwiedź 30 dystryktów. Odwiedzone dystryktu kumulują się, wiec można wejść po pierwszego, wpaść do wody aby na przywróciło na poziom 1 i powtarzać, bądź sprawdzić się i spróbować dotrzeć bezpośrednio do 30.
  7. The Middle Step (90G) – Wykonaj 250 ślizgów. Powinno nam samoczynnie wpaść podczas wbijania poprzednich osiągnięć.
  8. The Next Step (90G) – Wykonaj 500 ślizgów.
  9. Getting In Shape (90G) – Wykonaj 500 skoków. Powinno nam samoczynnie wpaść podczas wbijania poprzednich osiągnięć.
  10. Still In Shape (90G) – Wykonaj 1000 skoków.
  11. New Hope (90G) – Zapal 10 pochodni w jednym podejściu. Po prostu musimy trochę poskakać i poszukać pochodni. Powinno wpaść automatycznie przy poprzednich osiągnięciach (Level Up czy Movin Forward)

Grę Himno kupicie w Microsoft Store w cenie 22,99 złotych. Pozostałe wpisy z serii „Szybki Indyk” znajdziecie tutaj.

Autor wpisu:

Katarzyna Pruska

Katarzyna Pruska

Przygodę z grami zaczęłam od Commodore 64 – dzięki starszemu rodzeństwu. Fanka dużych produkcji w 4K ale także indyków. Z „Zielonymi” od 2013r. GT: John McC1ain007

Promocje Xbox od CDKeys

Najnowsze wpisy, które warto zobaczyć: