Niebawem premiera kolejnych przygód Lary Croft. W jakiej jakości zagramy na najmocniejszej konsoli na rynku? Twórcy odpowiadają na pytania.
Xbox One X to bez wątpienia konsola, z której możemy czerpać jeszcze większa doznania z gier, niż na standardowych maszynach Xbox One. Większość nowych gier wspiera jej możliwości, oferując nie tylko rozdzielczość 4K Ultra HD czy HDR, ale również więcej efektów wizualnych, szczegółów, cieni itp. Nie inaczej będzie z Shadow of the Tomb Raider, ponieważ celem twórców gry jest wykorzystanie pełnej mocy konsoli Xbox One X, dostarczając najpiękniejszą grę z serii Tomb Raider właśnie na tym urządzeniu.
Zostało już potwierdzone, że w Shadow of the Tomb Raider otrzymamy dwa tryby do wyboru. Pierwszy pozwoli na wysoką rozdzielczość 4K Ultra HD i w 30 klatkach na sekundę. Jeśli zaś wolicie dynamiczną i płynniejszą rozgrywkę, będziecie mogli przełączyć się na jakość Full HD i 60 klatek na sekundę. Oba będą wspierać tryb High Dynamic Range, który został od podstaw wdrożony do każdej tekstury, a światło ma być bardzo realistyczne. Tak samo ma być z odbiciami oraz warunkami atmosferycznymi.
Co ciekawe, gra w pełni wykorzysta technologię Dolby Atmos, dającą głęboką jakość dźwięku 3D. Jeżeli posiadacie wysokiej klasy kino domowe, odczujecie każdy efekt i brzmienie jeszcze realniej. Dzięki tej technologii, w dżungli poczujemy się jakbyśmy tam byli, słysząc pod nogami szarańcze, a nad głowami odgłosy ptaków.
Jak widać, Eidos Montréal zrobił wszystko aby zachwycić graczy, sięgających po Shadow of the Tomb Raider już 14 września. Przedpremierowe zamówienia możecie składać w sklepie Xbox, gdzie ceny zaczynają się od 288,99 złotych.