Bestsellerowy hit od Bluehole Studio Inc nie zadziała w 60 FPS, ponieważ gra ma kilka problemów z wydajnością.
Wczorajszy dzień przyniósł kilka nowości na temat Playerunknown’s Battlegrounds na Xbox One X, o czym mogliście zapewne przeczytać na różnych portalach. Najpotężniejsza konsola Microsoftu miała według informacji dostarczyć większą płynność rozgrywki na poziomie 60 klatek na sekundę, co jednak okazuje błędną nowiną. Choć twórcy celowali w większą ilość klatek, to w dniu premiery zagramy jedynie na ustawieniach 30 FPS. Playerunknown’s Battlegrounds ma po prostu problemy z wydajnością podczas szybszej gry. Nie zmienia to faktu, że na Xbox One X zagramy w rozdzielczości 4K oraz w trybie HDR.
Deweloperzy najpopularniejszej strzelanki typu Battle Royale chcą w przyszłości zwiększyć płynność rozgrywki, ale nie mogą nic aktualnie obiecać, więc nie wiadomo czy kiedykolwiek uda się to osiągnąć. Od 12 grudnia grę znajdziemy w programie Game Preview w cenie 99 złotych.
While I previously stated PUBG would run at higher FPS at XGP launch on 12/12, I want to clarify that PUBG will run at 30 FPS across all @Xbox One devices. We’re constantly refining the game & exploring options to increase FPS, but this early in dev, we’re unable to confirm more.
— PLAYERUNKNOWN (@PLAYERUNKNOWN) 1 grudnia 2017