Inside Xbox S2 E4 – Podsumowanie

Podziel się z innymi!

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email
Share on reddit
Reddit
Share on whatsapp
WhatsApp

Nie obejrzeliście najnowszego Inside Xbox? Nic straconego, tutaj znajdziesz najważniejsze wydarzenia!

Najnowsze wydanie Inside Xbox skupiło się głównie wokół zapowiedzianych na E3 gier, zmianach w gamertagach oraz dużej dawce nowości we wstecznej kompatybilności. Ogłoszono pokaźną liczbę gier z pierwszego Xboksa oraz z 360. Zobaczcie zrestą tą listę sami:

Nowe gry we wstecznej kompatybilność:

Xbox:

  • Tom Clancy’s Splinter Cell
  • Tom Clancy’s Splinter Cell: Pandora Tomorrow
  • Tom Clancy’s Splinter Cell: Chaos Theory
  • Tom Clancy’s Splinter Cell: Double Agent
  • Unreal Championship 2: The Liandri Conflict
  • Armed and Dangerous
  • Indiana Jones
  • Emperor’s Tomb
  • Sphinx
  • Cursed Mummy

Xbox 360:

  • Asura’s Wrath
  • Battlefield 2: Modern Combat
  • Enchanted Arms
  • Far Cry Classic
  • Far Cry Instinct Predator
  • Infinite Discovery
  • Peter Jackson’s King Kong: The Official Movie of the Game
  • Prince of Persia: Forgotten Sands
  • Skate
  • Star Ocean
  • Super Puzzle Fighter Turbo
  • The Syndicate
  • Unreal Tournament 3
  • Too Human

Sporo tego, prawda? Jeżeli więc posiadacie którąkolwiek z tych gier, zakupionych cyfrowo, lub w pudełku, to już dziś odpalicie je na Xbox One!

Ponadto, dla Xbox One X ulepszono kolejno:

  • Banjo-Kazooie
  • Banjo-Kazooie Nuts & Bolts
  • Banjo-Tooie
  • Kameo Elements of Power
  • Perfect Dark
  • Perfect Dark Zero
  • Viva Piñata
  • Viva Piñata: Trouble in Paradise

Zmiany w Gamertagach

Kolejne nowości zmierzają w stronę naszych gamertagów. Na początek dodano obsługę dziesięciu innych alfabetów. Oznacza to, że w Wasz gamertag będzie mógł w przyszłości posiadać polskie znaki (Polski alfabet może jeszcze nie być dostępny). Także bez problemu nazwiecie się na przykład „Michał#5407”, lub “SeñorBúho#5405” czy “닥터 부엉이#1882.”. Będzicie mieli swobodę wyboru. Niezależnie od języka. Jedynym ograniczeniem jest limit dwunastu znaków.

Zastanawiać Was może jednak przypisana końcówka, jak „#3435” czy „#5405”. To będzie identyfikator dodawany po zmianie. Oddzielnie, małą czcionką. Nie będzie więc to integralną częścią Waszej nazwy. A po co to? Od teraz, gamertagi będą mogły się powielać. Dlatego, każde powtórki dostaną swój unikalny identyfikator. Oznacza to, że nie musicie się martwić, czy wymyślona przez Was nazwa gracza będzie wolna.

Jeżeli zaś chcecie zostać przy swojej oryginalnej nazwie, którą macie już od lat, to nie ma problemu. Nie musicie nic robić. W takiej sytuacji, żadne ID nie będzie dodane. Jego brak będzie oznaczał, że byliście pierwsi z tym pomysłem.

Identyfikator dostaną dopiero ewentualne powtórki u innych.

Wspomnaine nowości powinny już funkcjonować w aplikacji Xbox na PC oraz dla Xbox Game Bar. Najpóźniej w przyszłym roku zmiany obejmą również aplikacje mobilne oraz konsole. Także naniesione zmiany nie pojawią się teraz wszędzie. Mimo to, możecie już zacząć eksperymentować!

Ilość zmian pozostanie nieograniczona, jednak nadal za każdą kolejną przyjdzie nam zapłacić. Wszystko po to, aby ograniczyć zbędna liczbę zmian, która mogłaby wprowadzić sporo bałaganu.

Więcej detali na ten temat, dowiecie się na oficjalnym blogu Xbox. Link znajdziecie na samym dole wpisu.

Pełen zapis wideo Inside Xbox S2 E4:

Żródło: news.xbox.com

Najnowsze wpisy, które warto zobaczyć:

Autor wpisu:

Piotr Dudek

Piotr Dudek

Człowiek i gracz. Od wielu lat gram na konsolach Microsoftu. Moją pierwszą był Xbox 360 w zestawie z Forza Motorsport 3. Jestem  fanem 4K na dużym ekranie.  Od 4 lat jestem w programie Xbox Insider, o którym często też tu piszę. GT: Marianek9.