Gameplay Ghost Recon Breakpoint – mnóstwo nowości i wyższy poziom rozgrywki

Podziel się z innymi!

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email
Share on reddit
Reddit
Share on whatsapp
WhatsApp

Zakończył się główny pokaz nowej produkcji Ghost Recon Breakpoint . Zobacz nowości i różnice względem Ghost Recon Wildlands.

Ubisoft zdecydował się na osobne wydarzenie prezentujące Ghost Recon Breakpoint, ponieważ ukazanie go na E3 zajęło by twórcom mnóstwo czasu. Materiał wideo trwał ponad 30 minut i przez ten czas mogliśmy spojrzeć na rozgrywkę, która prezentuje dużo wyższy poziom jakości względem poprzedniej części. Gracze będą mieli przede wszystkim dużo więcej opcji strategicznych, ale wyzwania będą dużo trudniejsze.

Zacznijmy od tego, że potwierdziły się przecieki, o których pisaliśmy wcześniej. Głównym antagonistą będzie Cole D. Walker, a walki toczone są na wyspie Aurora. Ta z początku prezentowała przyjazne miejsce dla ludzi i wypełniała ją technologia stworzona przez Skell Technology, skupiająca się na dronach mających pomagać w transporcie, leczeniu, czy obronie. Generalnie mają pomagać ludzkości w codziennym życiu.

Co jednak może się stać gdy wpadną w niepowołane ręce? Oczywiście staną się bronią i maszynami do zabijania, a tak dzieje się w historii Ghost Recon Breakpoint, gdzie grupa zwana Wilkami przejmuje kontrolę nad technologią Skell Technology. Drony śledzą nasze ruchy, celują w nas, podlatują z ładunkami wybuchowymi czy przekonstruowane są w karabiny maszynowe.

Jakie nowe rozwiązania znajdziemy w Ghost Recon Breakpoint? Tu twórcy wysłuchali przede wszystkim graczy, mających ciekawe pomysły i sugestie. Nasz oddział Duchów może mieć własną apteczkę do samouleczania, nieść sojusznika, aby uleczyć go w bezpiecznym miejscu, przecinać metalowe ogrodzenia mechanicznymi gadżetami czy zjednoczyć się z otoczeniem przybierając kamuflaż, na przykład topiąc się w błocie.

Jak widać, misje Duchów będą dużo bardziej realistyczne. W rozgrywce zauważymy pasek wytrzymałości, którego zwężenie może równać się z wielkim osłabieniem, nawet jak ześliźniemy się ze zbocza. Ruchy postaci w GR:Wildlands miały mało wspólnego z prawem fizyki, gdzie nasz bohater mógł pokonywać wielkie wysokości wychodząc ze szwanku, a w Breakpoint samo zejście po zboczu naraża nas na niebezpieczny zjazd. Gdy zostaniemy trafieni przez wrogie kule, tu także nie będziemy nieodczuwalnie przyjmować obrażenia, lecz postać straci kontrolę nad swoim ciałem i wyraźnie poczuje się osłabiona.

Drony nie będą jedynie wrogie, ale także pomocne. W naszym arsenale ponownie zawitają latające gadżety, tym razem uzbrojone, mogące oddawać synchroniczny strzał czy obserwować teren wroga. Co można zauważyć podczas rozgrywki? Że nasze drony nie zaznaczają na mapie położenia przeciwnika, choć może tylko w tym gameplayu.

Świat jest taki, jaki można sobie tylko zamarzyć w grach wideo, czyli jest różnorodny. Dżungla, stepy, pustynie, ośnieżone góry i inne środowiska naturalne w wielkim otwartym świecie. Tętniący życiem i pozbawiony go, gdzie sieje się zniszczenie. Środki lokomocji również nie będą jak w Wildlands, mogące wdrapywać się jak zabawki na ostre szczyty. Arsenał broni rozszerzono nie tylko w dronach, ale także w ekwipunku Duchów. Na plus będą na pewno wyrzutnie RPG, których brakowało w poprzedniej części.

Dużo by opisywać jak dobrze prezentuje się Ghost Recon Breakpoint w fazie alfa i z niecierpliwością wyczekujemy więcej materiałów. Na wielki plus jest rozgrywka w trybie kooperacyjnym, dostarczenie trybów PvP w dniu premiery, zapowiedź rozszerzeń i nowości jak rajdy. Cały materiał prezentujący rozgrywkę z polskimi napisami znajdziecie poniżej. Premiera 4 października, a w sklepie Xbox czekają już pre-ordery, dające pierwszeństwo w dostępie do bety. Gra wspiera moc konsoli Xbox One X, oferując rozgrywkę w 4K Ultra HD, HDR i inne usprawnienia techniczne.

Najnowsze wpisy, które warto zobaczyć:

Autor wpisu:

Adrian Dudek

Adrian Dudek

Szanuję każdą platformę do gier. Jestem wielkim fanem festiwalu Horizon, co-opowych platformówek i zręcznościówek. Na co dzień przeciętny gracz, dumny tata, troskliwy mąż.  | Co-Founder WorldofXbox.pl