Tomb Raider: Underworld we wstecznej kompatybilności

Podziel się z innymi!

Facebook
Twitter
Email
Reddit
WhatsApp

Po raz pierwszy marka Tomb Rider pojawia się w backward compatibility.

Przygody Lary Croft nie były wcześniej na liście wstecznej kompatybilności, a dodanie jej do BC Microsoft zaczął od ósmej odsłony serii. Produkcja trafiła na Xbox 360 w listopadzie 2008 roku i została ciepło przyjęta, przede wszystkim dzięki pewnym zmianom w rozgrywce. Otoczenie, pogoda, przedmioty i mechanizmy stały się bardziej interaktywne, a sama Lara może wiele rzeczy zniszczyć. Po deszczu powstaje błoto, krawędzie obiektów stają się śliskie, co daje poczuć sporo realizmu, a wszystko dzięki nowemu wówczas silnikowi graficznemu od Crystal Dynamics.

Znalezione obrazy dla zapytania lara croft underworld gameplay

Dzielna podróżniczka bada w Underworld wiele miejsc, głównie po to, aby odnaleźć mityczny Avalon, gdzie ma nadzieję odnaleźć własną matkę. Historia nawiązuje głównie do mitologii wikingów, i stanowi kontynuację wątku fabularnego z Tomb Raider: Legenda. Na drodze czeka wiele przeszkód i zagadek, a w Naszym asortymencie znajdziemy m.in. hak z liną do wspinaczki, broń palną, ale także używamy pięści i nóg do zadawania ciosów, a nawet możemy po raz pierwszy odpychać wrogów. Do dyspozycji mamy także poziom adrenaliny, który spowolni czas np. podczas walki.

Grę możecie zakupić w sklepie Xbox w cenie 69 złotych, a trzy dodatki pobierzecie bezpłatnie. W zasadzie są to kostiumy niż DLC, ale za to możecie poprzymierzać na pięknej Larze kilka strojów, m.in stój kąpielowy.

Autor wpisu:

Adrian Dudek

Adrian Dudek

Szanuję każdą platformę do gier. Jestem wielkim fanem festiwalu Horizon, co-opowych platformówek i zręcznościówek. Na co dzień przeciętny gracz, dumny tata, troskliwy mąż.  | Co-Founder WorldofXbox.pl

Promocje Xbox od CDKeys

Najnowsze wpisy, które warto zobaczyć: