Inside Xbox – Podsumowanie

Podziel się z innymi!

Facebook
Twitter
Email
Reddit
WhatsApp

Za nami powrót pierwszego Inside Xbox. Dlatego też przygotowaliśmy krótkie podsuwanie najważniejszych rzeczy!

Być może z jakiś powodów nie byliście w stanie śledzić transmisji na żywo, lub coś Wam umknęło. Poniżej wypisaliśmy, to co powinniście wiedzieć oraz pełen zapis z transmisji.

Zmiany w konsoli

Freesync: jest to technologia od AMD, która trafi na Xboxy One S oraz X. Ma ona na celu, w przypadku gry na wybranych monitorach LCD uniknięcia wyświetlania poszarpanych klatek obrazu, przy zachowaniu płynności gry. Oznacza to jeszcze większy komfort gry, szczególnie w połączeniu z zapowiedzianym wczesniej obsługiwaniem rozdzielczości QHD.

Wysyłanie materiałów na Twiittera: Na chwile obecną Insiderzy z kręgu Alpha mogą testować udostępnianie zdjęć oraz nagrań swojej rozgrywki z konsoli Xbox One bezpośrednio do Twittera. Możliwości tej funkcji wytestowaliśmy i zademonstrowaliśmy w jednym z poprzednich wpisów.

Microsoft Edge: Doczekaliśmy się również odświeżonej wersji przeglądarki internetowej dla konsol Xbox One. Ta teraz zdecydowanie bardziej ma przypominać tą wersję, którą znamy z systemy Windows 10 na komputerach.

Udostępnianie kontrolera na Mixerze: Również element, o którym pisaliśmy wcześniej. Streamujecie swoja grę, a kontrole nad nią możecie oddać jednemu z widzów.

Obsługa trybu Low Latency Mode: Ta funkcja ma zadebiutować planowo pod koniec tego roku. W wybranych modelach telewizorów, pozwoli ona automatycznie mu rozpoznać, czy aktualnie gramy w grę, czy na przykład oglądamy film. Dzięki temu telewizor automatycznie będzie mógł włączać i wyłączać tryb gry.

Przydatne w obu wypadkach, w trybie gry, mamy mniejszy input lag, czyli wydawane przez nas polecenia jeszcze szybciej przekładają się na ruch na ekranie. Jednak efektem ubocznym jest nieco słabsza jakość obrazu. Powracając automatycznie do trybu standardowego, do oglądania materiałów wideo, obraz jest maksymalnie idealny a inupt lag nie ma żadnego znaczenia. Zdecydowanie fajne rozwiązanie.

Sea of Thieves

Odradzanie: Na bazie feedbacku graczy zmieni sie system respawnowania po zginięciu na zatopionej łodzi. Teraz po takim wypadku pojawimy się na nowej, z dala od miejsca zdarzenia.

Wybór postaci: Wybór postaci stanie się szybszy i wygodniejszy. Dzięki intuicyjnej możlwiości wyboru naszych ulubionych postaci oraz elementów, możemy zaoszczędzi swój czas, mając więcej frajdy z zabawy.

PixArk

Jeżeli gracie lub słyszeliście o Ark: Survival Evolved, przygotujcie się teraz na PixArk, które zadebiutuje 27 marca. Będzie bardziej kolorowo, nieco przypominać Minecrafta, pozwalając prócz na standardowe tworzenie wyposażenia na budowę schronów. Nie zabranie również trybu kreatywnego, który pozwoli na swobodną zabawę.

Xbox Game Pass

Temat ostatnio gorący. Już w trakcie trwania Inside Xbox, śledząc Twittera widziałem sporo postów ludzi, którzy napisali, że własnie odnowili subskrypcje. Nic dziwnego, niedawno w abonamencie pojawiło sięRise of the Tomb Raider a niebawem premierowe Sea of Thieves. Wczoraj zapowiedziano jeszcze Cities: Skylines dostepne od kwietnia oraz siedem nie znanych jeszcze tytułów.

Źródło: news.xbox.com

Autor wpisu:

Piotr Dudek

Piotr Dudek

Człowiek i gracz. Od wielu lat gram na konsolach Microsoftu. Moją pierwszą był Xbox 360 w zestawie z Forza Motorsport 3. Jestem  fanem 4K na dużym ekranie.  Od 8 lat jestem w programie Xbox Insider, o którym często też tu piszę. GT: Marianek9.

Promocje Xbox od CDKeys

Najnowsze wpisy, które warto zobaczyć: